Rozhovor s manažerem Jiřím Mašatou!

17.09.2015 09:40

Rozhovor s manažerem týmu TJ Sokol Dobré Pole Jiřím Mašatou.

Začneme dnešním utkáním, jak hodnotíte dnešní zápas?

Zápas byl vydařený, chtěli jsme rozhodnout v první půli, to se nám nepodařilo. Těsně před poločasem jsme dostali branku. Ale pak jsme si to vyřešili v kabině a pokračovali dál.

Jaký máte pocit ze vstupu do sezony?        

Tak dobrý, dostali jsme facku v Liblicích, což je dobře. Myslím si, že všechno špatné k nečemu dobré, ale ty 3 body samozřejmě chybí. Celkově vstup hodnotím pozitivně. Práce trenéra dobrá.

Co očekáváte od letošního ročníku?

Tak stabilizovali jsme tým, dobře doplnili, za což bych chtěl poděkovat i vedení klubu, že se k tomu takto postavilo. Měli jsme sezení s trenérem, že je potřeba mužstvo doplnit, to se povedlo. Sezona bude těžká, ale tak jednoduše, budeme chtít všechno vyhrát.

Jaké ostatní týmy se podle vás budou snažit dostat nahoru?

Cerhenice, Velim, Bečváry.

Vždy je těžké po sestupu znova najít motivaci vrátit se zpět, jaký máte pocit z mužstva?

Já jsem vlastně přišel, když mužstvo bylo na padáka. Ale cítil jsem, že je v mužstvu potenciál, většinou mladí kluci.  Přišel nový trenér, natáhli se kvalitní hráči. Motivace podle mě není problém.

Jak jste spokojen s doplněním mužstva? Plánujete ještě nějaké posily, třeba na jarní část soutěže?

 Jsem určitě spokojen. A posily již máme je vytipované.

Teď k zázemí, máte v plánu nějaká další vylepšení? Například hlášení sestav před utkáním do mikrofonu? Přeci jenom by vážnost opět stoupla, nemyslíte?

To mi čteš myšlenky, protože jsem tady o tom mluvil s majitelem hospody, který mi to dokonce i nabídl, takže o tom budeme jednat. Je to na 3 etapy, první doplnění a stabilizace kádru, to je za námi. 2. je zlepšení hřiště a podobně a ta 3. je stále pracovat. Musíme se zapojit i my, třeba ten štětec vzít do ruky a jít a postavit se tomu čelem. Musí se pracovat 7 dní v týdnu, tak to prostě je.

Co říkáte na dnešní zakončení utkání?

Tak děkovačka k tomu patří je to paráda, je vidět dobrá práce, ale nesmíme usnout na vavřínech a snažit se dobrým fotbalem nalákat další a další lidi.